دیجیتال و لوازم جانبی

لوازم جانبی موبایل اخبار موبایل بررسی موبایل

دیجیتال و لوازم جانبی

لوازم جانبی موبایل اخبار موبایل بررسی موبایل

  • ۰
  • ۰

هر فایلی که قابل دانلود است قابل فروش است! با شاپرفا درآمد شغلی خود را متحول کنید و با استفاده از فروشگاه محصولات دانلودی، کسب و کار متفاوت خود را راه اندازی کنید.

 

کسب درآمد اینترنتی با شاپرفا

افرادی که یک کالای فیزیکی تولید می کنند، تقریبا تکلیف آنها جهت فروش محصولات مشخص است؛ یا یک پخش کننده پیدا می کنند یا محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش می رسانند تا به دست مشتری برسد ولی اگر بخواهید همین کار را برای محصولات دانلودی از قبیل نرم افزار، بازی، فیلم، پروژه و یا هر کالای دیجیتال دیگری که ماهیت فیزیکی ندارد انجام بدهید، تکلیف چیست؟

 همکاری در فروش فایل شاپرفا

اینجا است که می توانید از سرویس www.shoperfa.com استفاده کنید. این سایت یک پلتفرم برای خرید و فروش محصولات دیجیتالی مثل نرم افزار، کتاب های الکترونیکی، پروژه ،مقاله، جزوه و هر فایل قابل دانلودی دیگری را در اختیار شما قرار می‌دهد که با ثبت نام در آن؛ می‌توانید یک فروشگاه رایگان فایل و محصولات دانلودی داشته باشید. همچنین شما میتوانید علاوه بر فروش محصولات اختصاصی خود، سایر محصولات موجود در سیستم را نیز به فروش رسانده و با استفاده از سیستم همکاری در فروش، کسب در آمد نمایید.

با شاپرفا درآمد شغلی خود را متحول کنید. ثبت نام رایگان

فروشگاه ساز رایگان 

شاپرفا در واقع چیست؟

شاپرفا پلتفرمی کارآمد و کاربر پسند را جهت خرید و فروش محصولات دیجیتالی (Apps, eBooks, Software, Music, and Videos) با قابلیت ایجاد یک فروشگاه کاملا رایگان برای شما فراهم کرده است. با رابط کاربری شاپرفا شما و مشتریانتان همواره خشنود خواهید بود. چرا که شاپرفا آسان‌ترین و ارزان‌ترین روش خرید و فروش محصولات دیجیتالی است.

 

چگونه از شاپرفا کسب در آمد کنیم؟

سیستم همکاری در فروش محصولات دانلودی شاپرفا یکی از بهترین و اصولی‌ترین سایت‌های همکاری در فروش است که شما از طریق آن میتوانید اقدام به ثبت نام و کسب درآمد کنید.

آپلود کنید: فایل های دیجیتالی خود از قبیل کتاب الکترونیکی، موسیقی، فیلم، نرم افزار، مقاله، طرح های گرافیکی و ... را در سیستم آپلود نمایید.

فروش کنید: با عضویت در شاپرفا شما یک فروشگاه رایگان فروش محصولات دانلودی خواهید داشت. هر محصولی که آپلود کنید در فروشگاه شما و در صورت تمایل در کلیه فروشگاه های شاپرفا نمایش داده خواهد شد. شما میتوانید از سیستم بازاریابی نیز کسب درآمد کنید.

برداشت کنید: شاپرفا علاوه بر فروشگاه رایگان، یک درگاه پرداخت اختصاصی نیز فراهم می‌کند. شما می‌توانید مبالغی که به ازای فروش محصولات به حساب کاربریتان واریز شده را در هر ساعتی از شبانه روز برداشت کنید. وجوه طی چند دقیقه به حساب بانکی شما واریز می گردد.

 کسب درآمد از فروش فایل

شما با ثبت نام در سامانه محصولات دانلودی شاپرفا از دو طریق می توانید اقدام به کسب درآمد نمایید:

در صورتی که شما هیچ فایلی برای فروش ندارید پیشنهاد می شود در سامانه فروش محصولات دانلودی شاپرفا ثبت نام و نسبت به ایجاد یک فروشگاه رایگان اقدام نمایید تا بتوانید با استفاده از سیستم همکاری در فروش، از طریق فروش فایل های دیگر فروشگاه ها و سایر محصولات دانلودی موجود در سایت، کسب درآمد نمایید. همچنین در صورتی که دارای وبلاگ یا وبسایتی هستید می توانید از طریق قرار دادن کدهای بازاریابی در وبلاگ یا وبسایت خود، بدون هیچگونه سرمایه گذاری، به درآمد بالایی برسید. حداقل مبلغ پورسانت برای فایل های موجود در سیستم 10 درصد است.

به عنوان مثال در صورتی که موفق به فروش محصولی با قیمت ۴۰ هزار تومان شوید حداقل مبلغی برابر با 4 هزار تومان به عنوان پورسانت به حساب شما واریز خواهد شد.

 

ایجاد فروشگاه رایگان فایل و فروش فایل های خود یا دیگران

در صورتی که شما فایلی را جهت فروش داشته باشید، با استفاده از این روش میتوانید پس از ثبت نام، نسبت به قراردادن فایل در شاپرفا اقدام نمایید. فایل شما ابتدا توسط تیم فنی شاپرفا بررسی شده و در صورت تأیید، در سایت قرار خواهد گرفت و شما به عنوان مالک، در ازای هر فروش از فایل مذکور که توسط بازاریابان انجام گیرد صاحب حداقل 70 درصد از کل مبلغ هر فروش خواهید شد. توجه داشته باشید که با ثبت نام در سایت سیستم به شما یک فروشگاه رایگان ارائه خواهد داد که علاوه بر محصولات خود می‌توانید محصولات دیگران را نیز بفروش برسانید.

 

اما چرا فروش فایل؟

هر کاربر، دانشجو یا متخصصی در طی دوران تحصیل و کار، حجم زیادی فایل آماده در اختیار دارد که در اکثر مواقع این فایل ها پس طی دوره مذکور، بلا استفاده خواهند بود درحالی که مورد نیاز دیگران هستند؛ اینها می تواند شامل تحقیق، جزوات، نمونه های اجرایی و ده‌ها نوع فایل قابل دانلود دیگر باشد، واگذاری و فروش این فایل‌ها به دیگران یک منبع درآمد اینترنتی پایدار و سالم است.

 

استفاده از شاپرفا چه مزایایی دارد؟

شاپرفا سیستمی مدرن و نوآورانه می باشد که شما به راحتی می‌توانید کسب در آمد آنلاین خود را با آن شروع کنید. رابط کاربری واکنش گرا، ریسپانسیو با ابرازهای متنوع و بی شمار از ویژگی های اصلی آن می باشد. پلتفرم شاپرفا به شکلی طراحی شده است که مشتری بدون ثبت نام می تواند خرید خود را تنها با یک کلیک انجام دهد.
از جمله مزایای بالقوه شاپرفا عبارتند از :

  1. ارائه فروشگاه رایگان فروش فایل
  2. پرداخت کارمزد فقط به ازای فروش
  3. سیستم بازاریابی و جذب همکار فروش
  4. کسب درآمد حتی بدون داشتن فایل
  5. رمزنگاری تمامی فایل های آپلود شده
  6. تخصیص درگاه پرداخت اینترنتی
  7. مجهز به سیستم اطلاع رسانی پیامکی
  8. طراحی واکنش گرا و Mobile Friendly
  9. مجهز به سیستم آنالیز حرفه ای فروش و مشتریان

چه کسانی می‌توانند از شاپرفا درآمد کسب کنند؟

امروزه حتماً نیازی نیست تا برای کسب درآمد بالا و مداوم سرمایه ی بالایی داشته باشید. بلکه استفاده از ابزارهای مناسب مانند شاپرفا و کمی خلاقیت شما را به این هدف می‌رساند.

  • دانشجویان
  • طراحان
  • عکاسان
  • نویسندگان
  • وبمسترها
  • برنامه نویسان

چرا سیستم کسب درآمد شاپرفا

  • افزایش فروش حداقل ۱۰۰۰ درصد در ماه اول ثبت نام
  • ارائه فروشگاه رایگان فروش فایل و محصولات دانلودی
  • رمزنگاری تمامی فایل های آپلود شده
  • مجهز به سیستم آنالیز حرفه ای فروش و مشتریان

کسب در آمد مادام العمر فقط در سه مرحله!  عضویت رایگان

 

مشاهده وب سایت : www.shoperfa.com

لینک ثبت نام در سایت : www.shoperfa.com/signup

لینک مشاهده نمونه فروشگاه : www.shop.shoperfa.com

  • ۹۷/۰۸/۲۰
  • mousa shamsaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی