دیجیتال و لوازم جانبی

لوازم جانبی موبایل اخبار موبایل بررسی موبایل

دیجیتال و لوازم جانبی

لوازم جانبی موبایل اخبار موبایل بررسی موبایل

  • ۰
  • ۰

قاب گوشی Galaxy S10

قاب محافظ از جمله لوازم جانبی ضروری برای گوشی است چرا که اگر ضربه ای به آن وارد شود هم هزینه تعمیر آن بالا است و هم باعث افت قیمت دست دوم آن می‌شود.

قاب محافظ سامسونگ اس 10 مدل Jelly Case با کیفیت بسیار بالا و جنس نرم طراحی زیبا و ظریف دارد که علاوه بر اینکه از گوشی در برابر ضربه به خوبی محافظت میکند ابعاد گوشی را بزرگ نمی‌کند و از زیبایی آن کاسته نمی‌شود.

قاب محافظ سامسونگ Galaxy S10 به دلیل طراحی دقیق و حرفه ای جای پورت, سنسور و دوربین به خوبی برش خورده است و هیچ گونه مزاحمتی برای استفاده از آنها وجود ندارد. اطراف گوشی را به خوبی پوشش می‌دهد و محافظت 360 درجه دارد.

قاب محافظ سامسونگ اس 10 سیلیکونی نرم Jelly Case

برای محافظت بیشتر از لنز دوربین اطراف آن کمی برجسته تر طراحی شده است. این برجستگی در تمام اطراف لبه گوشی به صورت هوشمندانه تعبیه شده است, که باعث می‌شود هنگام زمین خوردن گوشی لبه های آن محافظت بیشتری داشته باشد. قاب محافظ سامسونگ اس 10 مدل Jelly Case در برابر اثر انگشت مقاوم است و لکه آب روی آن جذب نمی‌شود.

قاب سامسونگ S10 وزن و ضخامت کم دارد و هیچگونه احساس ناراحتی بابت حجیم شدن گوشی ایجاد نمی‌کند. به دلیل مواد خاص استفاده شده در ساخت قاب Galaxy S10 جنس نرم و لطیف دارد, هنگام لمس احساس خوشایندی به شما دست می‌دهد.

کیفیت و کارایی

به دلیل طراحی دقیق و حرفه ای جای پورت, سنسور و دوربین به خوبی تعبیه شده است و هیچ گونه مزاحمتی برای استفاده از آنها وجود ندارد. به دلیل مهندسی ساخت بالا این قاب گوشی, در قسمت دکمه ها به گونه ساخته شده است که هنگام استفاده از کلیدهای گوشی مانند صدا و پاور نیاز به فشار مضاعف نیست.

قاب 360 سامسونگ S10

مهندسی ساخت قاب سامسونگ Galaxy S10 به گونه ای است که تمام اطراف گوشی تا لبه صفحه نمایش را پوشش می‌دهد و به بهترین نحو از اطراف گوشی محافظت می‌کند که به عبارتی به آن محافظت 360 درجه می‌گویند.

  • ۹۸/۰۱/۲۸
  • mousa shamsaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی