دیجیتال و لوازم جانبی

لوازم جانبی موبایل اخبار موبایل بررسی موبایل

دیجیتال و لوازم جانبی

لوازم جانبی موبایل اخبار موبایل بررسی موبایل

  • ۰
  • ۰

تصویری از صفحه بوت یک گوشی اندرویدی سامسونگ موسوم به Galaxy A9 Star Lite روز گذشته در شبکه اجتماعی Weibo چین منتشر شد و به سرعت به صفحه اول خبرگزاری‌های آنلاین جهان راه یافت. در این تصویر شاهد یک گوشی هوشمند سامسونگ هستیم که پیش از این در هیچ گزارشی دیده نشده بود و با توجه به نمای ظاهری‌اش به نظر می‌رسد که به پنل نمایش معروف اینفینیتی Super AMOLED با نسبت تصویر 18.5:9 مجهز شده باشد. از طرف دیگر از نام Galaxy A9 Star Lite برمی‌آید یک گوشی میان رده متوسط تا پایین رده  ارزان قیمت باشد. اولین گوشی Star سامسونگ بیش از 5 سال پیش به نام Galaxy Star (GT-S5282) در حالی معرفی شد که از سیستم عامل پیش فرض اندروید نسخه 4.1.2 جلی بین بهره می‌برد.

همچنین گفته می‌شود که سامسونگ در حال حاضر گوشی Galaxy A8 Star را هم در دست توسعه دارد اما خبرهای زیادی در این باره منتشر نشده است و به درستی نمی‌دانیم برنامه سامسونگ برای عرضه انحصاری یا جهانی‌شان چگونه خواهد بود. سامسونگ سال‌هاست که برخی گوشی‌های هوشمند خود را تنها مخصوص بازار مهم و وسیع چین توسعه می‌دهد و روانه بازار می‌کند. از طرفی با توجه به ظهور برخی برندهای قوی چینی، سهم بازار سامسونگ از بازار چین کاهش یافته است و این غول تکنولوژی تلاش می‌کند با افزایش تعداد گوشی‌های منحصرا مخصوص چین، توجه کاربران این بازار مهم را بار دیگر جلب کند. Galaxy A9 Star Lite صفحه نمایش لبه تا لبه دارد و حاشیه‌های بالا و پایین پنلش هم باریک دیده می‌شوند. دوربین سلفی با یک لنز در حاشیه قسمت بالای آن طراحی شده و البته دکمه فیزیکی بیکسبی برای آن تعبیه نشده است؛ در حالی که سامسونگ این روزها بیکسبی را بیش از پیش در طراحی و توسعه گوشی‌های هوشمند خود به کار می‌برد اما به نظر می‌رسد Galaxy A9 Star Lite یکی از آن میان رده‌هایی باشد که از دکمه اختصاصی بیکسبی بهره نمی‌برد.

سامسونگ محصولات تازه خود را به صورت ماهانه معرفی می‌کند و انتظار می‌رود که Galaxy A9 Star Lite هم تا انتهای سال 2018 رسما معرفی شود. همچنین پیش بینی می‌شود که این گوشی یکی از اعضای خانواده تازه Galaxy A9 و جانشین سری Galaxy A8 که انتهای سال 2017 معرفی شد، باشد.

منبع: gsm

  • ۹۷/۰۳/۰۶
  • mousa shamsaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی