دیجیتال و لوازم جانبی

لوازم جانبی موبایل اخبار موبایل بررسی موبایل

دیجیتال و لوازم جانبی

لوازم جانبی موبایل اخبار موبایل بررسی موبایل

۸ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در اوایل هفته جاری، تصاویری منتسب به نمونه واقعی گوشی پرچمدار Pixel 3 XL گوگل منتشر شده است که طراحی احتمالی جانشین Pixel 2 XL را به نمایش می‌گذارد. با توجه به تصاویری که در اختیار داریم، پرچمدار آتی گوگل احتمالاً فاقد دوربین دوگانه خواهد بود و در قاب پشتی، طراحی دو رنگ خود را حفظ کرده است؛ ضمن اینکه به‌نظر می‌رسد Pixel 3 XL فاقد حسگر اثرانگشت درون نمایشگر باشد زیرا سنسور اثرانگشت آن در قاب پشتی جای گرفته است.

یکی از مهم‌ترین تغییراتی که در گوشی‌های پرچمدار امسال اعمال شده، حذف حاشیه‌ی بالای نمایشگر و جای‌گزینی آن با یک بریدگی نسبتاً کوچک است. شرکت‌هایی نظیر شارپ و اسنشال، بنیان‌گذار چنین روندی در گوشی‌های هوشمند بوده‌اند و اپل نیز در اواخر سال 2017 از آیفون 10 با Notch رونمایی کرد که محل‌ جای‌گیری دوربین پیشرفته سه‌بعدی برای تشخیص چهره و بلندگوی مخاطب است؛ این روند با عرضه پرچمدار P20 Pro هوآوی در اوایل بهار و معرفی LG G7 ThinQ در اواسط بهار ادامه یافت و شرکت‌هایی نظیر OnePlus و Xiaomi نیز گوشی‌های پرچمدار جدید خود را با بریدگی در بالای نمایشگر ارائه داده‌اند. به‌نظر می‌رسد تیم طراحی گوگل تصمیم گرفته است از این روند تبعیت کند؛ بدین جهت، بریدگی در بالای نمایشگر اعمال شده است تا Pixel 3 XL را از تمامی پرچمداران پیشین گوگل متمایز نماید. 

با وجود اعمال بریدگی در بالای صفحه‌نمایش، گوگل حاشیه‌ی پایین نمایشگر را حفظ کرده است تا بلندگوی دیگری را در پایین گوشی جای دهد؛ بدین شکل، صدای خروجی دستگاه با قرار گرفتن دست روی بلندگو در لبه‌ی پایین گوشی، تضعیف نخواهد شد. گوشی Pixel 2 XL نیز با بلندگوی دوگانه عرضه شده بود و به‌نظر می‌رسد Pixel 3 XL به این روند ادامه خواهد داد.

همان‌طور که در ابتدا نیز اشاره شده بود، گوشی Pixel 3 XL فاقد دوربین دوگانه است که می‌توان آن‌را از نقاط ضعف پرچمدار احتمالی گوگل برشمرد چراکه استفاده از دوربین دوگانه یا حتی سه دوربین در میان گوشی‌های هوشمند رایج شده است و سازندگان مختلفی نظیر سامسونگ و هوآوی، به ترتیب پرچمداران Galaxy S9 Plus و Huawei P20 Pro را با دوربین دوگانه  و سه‌گانه عرضه کرده‌اند.

قابلیت شارژ بی‌سیم از دیگر مشخصات احتمالی است که می‌توان برای گوشی Pixel 3 XL متصور بود زیرا این مدل به پنل پشتی از جنس شیشه مجهز شده است که شارژ بی‌سیم دستگاه را امکان‌پذیر می‌کند. در نسل قبل، بخشی از پنل پشتی گوشی از جنس فلز بود و لایه شیشه‌ای نسبتاً کوچکی در بالای پنل فلزی جای گرفته بود.

شایعه شده است که پرچمدار Pixel 3 XL گوگل در ماه اکتبر 2018 به صورت رسمی به همراه مدل کوچک‌تر خود یعنی Pixel 3 معرفی می‌شود؛ البته برخلاف نسخه XL، مدل کوچک‌ فاقد بریدگی در بالای نمایشگر 5.3 اینچی خود است. گفته می‌شود پرچمدار جدید Pixel 3 XL با صفحه‌نمایش 6.2 اینچی از نوع OLED عرضه خواهد شد؛ پنل نمایشگر توسط LG Display تأمین می‌شود. همچنین احتمالاً تا پایان سال، گوگل از ساعت‌مچی هوشمند خود با سیستم‌عامل Wear OS رونمایی خواهد کرد و نسل جدید هدفون‌های بی‌سیم پیکسل بادز را به همراه پرچمداران 2018 خود ارائه می‌دهد.

source: gsm.ir

  • mousa shamsaei
  • ۰
  • ۰

هرچند ایرپاد اپل با تأخیر راهی بازار می‌شود، اما این محصول با استقبال بالایی از سوی کاربران روبرو شده، به‌طوری‌که اپل ظرفیت تولید را افزایش داده است.

اپل هم‌زمان با رونمایی از آیفون‌ ۷ و آیفون ۷ پلاس که دیگر از وجود جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری بهره نمی‌برد، ایرپاد جدید خود را که به‌صورت بی‌سیم به آیفون متصل می‌شود، رونمایی کرد. با وجود اینکه این گجت با تأخیری دوماهه روبرو شده، اما همچنان استقبال از آن بالا است. البته با توجه به پشتیبانی نکردن از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری می‌توان حدس زد که تمام چند میلیون خریدار آیفون ۷ اپل به‌عنوان مشتریان و خریداران بالقوه‌ی ایرپاد بی‌سیم اپل به شمار می‌روند.

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده در صورت پیش‌خرید ایرپاد اپل، زمانی شش‌هفته‌ای برای تحویل آن ذکر می‌شود. البته شنیده‌ها حکایت از این دارد که تولیدکننده‌ی ایرپاد اپل در چین که کمپانی Inventec نام دارد، به‌صورت شبانه‌روزی در حال تولید این محصول است تا از این طریق بتواند به تقاضای موجود پاسخ دهد. در صورتی که این گزارش صحیح باشد، در هفته‌های آینده شاهد کاهش زمان عرضه‌ی خرید ایرپاد خواهیم بود.

برای استفاده از ایرپاد بی‌سیم اپل کافی است تنها یک‌بار روی کلید تأیید در آیفون یا سایر گجت‌های اپلی کلیک کرد. سنسور‌ها زمانی که آن‌ها را درون گوش قرار می‌دهیم، روشن می‌شوند. دو بار لمس ایرپاد اپل باعث فعال شدن سیری می‌شود. ایرپاد را می‌توان با یک‌بار شارژ تا ۵ ساعت مورد استفاده قرار داد. همچنین قراردادن ایرپاد درون قاب مورد نظر برای ۱۵ دقیقه باعث می‌شود بتوان آن را برای ۳ ساعت دیگر مورد استفاده قرار داد.

ایرپاد بی‌سیم اپل قیمتی ۱۵۹ دلاری دارد و می‌توان آن را به‌صورت مستقیم از فروشگاه اپل پیش‌خرید کرد.

منبع: Zoomit

  • mousa shamsaei
  • ۰
  • ۰

پس از مدت ها گمانه زنی، انتشار شایعات و تصاویر بالاخره کمپانی شیائومی از محصول پوشیدنی تازه خود رونمایی کرد. دستبند Mi Band 3 با بهره مندی از نمایشگری بهتر و باتری قوی تر تنها ۲۶ دلار قیمت گذاری شده و با هر بار شارژ تا ۲۰ روز کاربر خود را همراهی خواهد کرد.

نمایشگر تک رنگ OLED دستبند مذکور علاوه بر افزایش سایز، در زمینه رزولوشن (۸۰ × ۱۲۸) نیز شاهد پیشرفت مناسبی بوده است که استفاده از آن را بیش از پیش لذت بخش می کند. دوام شارژ قابل توجه آن نیز از یک باتری ۱۱۰ میلی آمپر ساعتی ناشی می شود.

شیائومی وعده داده تا Mi Band 3 نسبت به محصول نسل قبل این شرکت (Mi Band 2) از ارگونومی بهتری برخوردار بوده و روی مچ شما بهتر بنشیند. ضمناً مقاومت آن در مقابل نفوذ آب نیز تا عمق ۵۰ متری افزایش یافته که کاملاً اطمینان بخش است.

دستبند هوشمند Mi Band 3 شیائومی

ویژگی برتر دستبندهای هوشمند سری Mi Band همواره قیمت بسیار پایین آنها بوده. شیائومی همین روند را در خصوص نسل سوم پوشیدنی خود نیز ادامه داده، به طوری که برای تهیه یکی از این گجت ها تنها می بایست ۱۶۹ یوان، معادل ۲۶ دلار پرداخت نمایید. البته اگر بخواهید نسخه ای از Mi Band 3 با بهره مندی از قابلیت اتصال NFC را داشته باشید لازم است تا حدود ۵ دلار به رقم پرداختی خود اضافه نمایید.

محصول مورد بحث در حال حاضر تنها در کشور چین در دسترس قرار دارد، اما احتمالاً به زودی شاهد عرضه آن در سایر نقاط دنیا خواهیم بود. خریداران می توانند این محصول را در سه رنگ قرمز، آبی و مشکی سفارش دهند.

منبع: digiato
  • mousa shamsaei
  • ۰
  • ۰

پاوربانک شیائومی 10000 میلی آمپر فست شارژ Mi Power Bank 2

پاوربانک شیائومی 10000 میلی آمپر Mi Power Bank 2 حدود 228 گرم وزن دارد و می‌توان به راحتی آن را حمل کرد. ضخامت این محصول فوق العاده 1.4 سانتیمتر است که امکان قرار دادن  در جیب دارد. جنس بدنه پاور بانک شیائومی آلومینیومی است و در برابر خط و خش و سایش مقاوم است و طراحی بسیار زیبایی دارد.

زمان شارژ

در صورت استفاده از شارژر 2 آمپر برای شارژ کامل این پاور بانک حدود 5 ساعت زمان نیاز است. این پاور بانک از طریق درگاه micro USB شارژ می شود و از هر آداپتور استاندارد شارژی که بین 1 تا 2 آمپر خروجی شدت جریان آن باشد، می توان استفاده کرد. از پاوربانک شیائومی 10000 میلی آمپر فست شارژ Mi Power Bank 2 برای شارژ دستگاه های اندرویدی و آیفون می‌توان استفاده کرد. همچنین امکان شارژ دوربین و mp3 player نیز دارد. با حجم 10000 این پاور بانک می‌توان گوشی آیفون 6 را سه بار صورت کامل و یکبار تا نیمه شارژ کرد.

پاور بانک,خرید پاور بانک,قیمت پاور بانک شیائومی

درگاه خروجی

درگاه شارژ پاوربانک شیائومی فست شارژ Mi Power Bank 2 از نوع USB مدل A با فناوری Quick Charge 2.0 است. این پاور بانک دارای یک درگاه خروجی 2.4 آمپر است که می‌تواند دستگاه های مختلف را با سرعت مناسب شارژ کرد.

ویژگی ها

وضعیت باتری پاور بانک را می‌توان از طریق چراغ های LED قرار گرفته روی بدنه بررسی کرد. پاوربانک شیائومی 10000 میلی آمپر Mi Power Bank 2 در برابر نوسانات  برق و تغییرات دما مقاوم است و در شرایطی که امکان آسیب به دستگاه وجود داشته باشد بصورت خودکار خاموش می‌شود.

شیائومی یکی از خوش نام ترین برندهای تولید انواع لوازم جانبی مانند پاوربانک است, با اینکه زمانی زیادی از تاسیس شرکت شیائومی نمی‌گذرد اما به دلیل طراخی زیبا و کیفیت بالا محصولات خیلی زود جای خود را در دل مشتری باز کرد. محصولات شیائومی به خصوص پاوربانک های این برند در ایران بسیار پرطرفدار هستند. پاوربانک شیائومی 10000 میلی آمپر یکی از پرطرفدارترین محصولات شیائومی در ایران است. دلیل آن کیفیت بالا, قیمت مناسب و طراحی شیک و جمع و جور آن است. بدنه فلزی صیقلی این پاوربانک هر کسی را مجذوب خود می‌کند.

امنیت و تشخیص خودکار ولتاژ

سیستم تشخیص هوشمند ولتاژ, میزان ولتاژ مورد نیاز دستگاه های محتلف را شناسایی می‌کند و به مقدار مورد نیاز به سمت آن ارسال می‌کند. این ویژگی باعث جلوگیری از آسیب دیدگی باتری موبایل و تبلت و افزایش طول عمر آن می‌شود. به منظور استفاده از امکان تشخیص هوشمند ولتاژ کافیست دکمه پاور را 2 بار فشار دهید تا این قابلیت فعال شود.

سیستم محافظت 9 لاسه ویژه پاوریانک شیائومی شارژ ایمن و مطمئن برای همه دستگاه ها با همه ولتاژ ها مانند تبلت ها، گوشی های موبایل را تضمین می‌کند.

بهترین پاور بانک,خرید پاور بانک,قیمت پاور بانک شیائومی

چرا پاوربانک شیائومی 10000 بخریم؟

پاوربانک شیائومی 10000 میلی آمپر یکی از زیباترین و باکیفیت ترین پاوربانک های موچود در بازار است و ابعاد برابر با گوشی آیفون 8 را دارد, بنابراین به راحتی در جیب جا می‌گیرد و حمل و نقل آن آسان است. اگر به دنبال خرید پاوربانک زیبا, باکیفیت, مقرون به صرفه و ابعاد مناسب هستید پاوربانک شیائومی 10000 میلی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

ویژگی های پاوربانک شیائومی فست شارژ Mi Power Bank 2:

طراحی بسیار زیبا

وزن و ضخامت کم

بدنه تمام آلومینیومی و دو لایه مقاوم در برابر آب و خط و خش

درگاه USB نوع A مجهز به فناوری شارژ سریع 2

مقاومت در برابر اتصال کوتاه و نوسنات برق با خاموش شدن خودکار دستگاه

نوع باتری: لیتیوم پلیمری

ولتاژ و جریان ورودی: 5.0V 2.0A, 9V/12V 18W

ولتاژ و جریان خروجی: 5.1V 2.4A 9V/12V 15W MAX

دارای قابلیت شارژ سریع دو طرفه

محافظت در برابر تخلیه شارژ ناگهانی، شارژ بیش از حد دستگاه، ولتاژ و جریان ورودی

مقاومت گرمایی و کنترل درجه حرارت

برای خرید روی لینک زیر کلیک کنید:

پاوربانک شیائومی 10000

  • mousa shamsaei
  • ۰
  • ۰

شارژر وایرلس گلکسی اس 9 Wireless Charger Stand

همراه با کابل و آداپتور

استفاده از آخرین تکنولوژی شارژ سریع بی سیم، گوشی های هوشمند S9 و S9 پلاس سامسونگ را می تواند به صورت بی سیم به مراتب سریعتر از گوشی های هوشمند قبلی شارژ کنید. با استفاده از فن آوری های سریع شارژ بی سیم، شما می توانید S9 و S9 پلاس خود را تنها در دو ساعت به طور کامل شارژ کنید.
شیک و با طراحی فوق العاده باریک

این شارژ بی سیم به طور رسمی توسط شرکت سامسونگ طراحی شده است و یک ظاهر منحصر به فرد به گوشی های جدید سامسونگ در هنگام شارژ در منزل یا دفتر، برای گوشی شما ایجاد می کند و همچنین از درهم برهمی کابل و شلوغ شدن میز کار جلوگیری می شود.

شارژر وایرلس گلکسی اس 9 Wireless Charger Stand

میدان الکترومغناطیسی برای شارژ بی سیم Qi

پد شارژ بی سیم Qi سامسونگ اجازه می دهد تا شما گلکسی S9, S9 Plus را از طریق میدان الکترومغناطیسی و گرانشی القایی با استفاده از پد شارژ نمایید که همچنین این باعث ایجاد فضایی زیبا برای شارژ گوشی روی میز در دفتر کارتان و یا در منزل می شود.

لوازم جانبی رسمی شرکت سامسونگ

این محصول رسمی سامسونگ است و با بالاترین کیفیت و استانداردهای ایمنی ساخته شده است.

طراحی زیبا
سرعت شارژ بسیار خوب
تهیه شده از مواد مرغوب
سازگار با گوشی ها دارای قابلیت شارژ سریع
دارای درگاه میکرو USB

برای خرید روی لینک زیر کلیک کنید:

شارژر وایرلس اس 9

  • mousa shamsaei
  • ۰
  • ۰

حتما فردا که گوشی Huawei nova 3e را در بازار ایران خرید می‌کنید، برا استفاده بهتر از آن نیز به فکر تهیه و خرید لوازم جانبی هواوی Nova 3e هستید. ما در این مطلب، 5 وسیله لازم را که باید برای لذت بردن بیشتر از نوا 3 ای بخرید را معرفی کرده‌ایم.

کارت حافظه

اگر به مشخصات هواوی Nova 3e رجوع کنید، خواهید دید که این گوشی از کارت حافظه نیز پشتیبانی می‌کند. اگر چه 64 گیگابایت حافظه داخلی فضای کمی نیست، ولی اگر اهل عکاسی، موسیقی و اجرای بازی‌های سنگین باشید، حتما باید کارت حافظه در اولویت خرید لوازم جانبی شما قرار گیرد. قاب nova 3e

لوازم جانبی

پاور بانک

همیشه ما دوست داریم مدت زمان بیشتری را با گوشی کار کنیم. خرید پاور بانک با کیفیت برای Nova 3e می‌تواند مدت زمان استفاده شما را در بیرون از منزل و سفرها بسیار بیشتر کند. اگرچه باتری 3000 میلی آمپری هواوی نوا 3 ای خوب است، اما به هر حال با مصرف مداوم خالی خواهد شد و هیچ چیز بدتر از اتمام باتری در طول یک سفر دل نشین نیست. خرید پاور بانک نگرانی شما را در مورد باتری بر طرف می‌کند. پبشنهاد ما خرید پاور بانک با ظرفیت بالا است تا بتوانید دفعات بیشتری گوشی خود را شارژ کنید. البته هر چه ظرفیت پاور بانک بالاتر باشد، فضای بیشتری از کیف شما را اشغال خواهد کرد.

پاور بانک هواوی nova 3e

هدفون حرفه‌ای

همانطور که می‌دانید هواوی Nova 3e یک گوشی میان رده است و انتظار وجود یک هدفون حرفه‌ای در درون جعبه بسیار غیر منطقی است. اگر از افرادی هستید که زیاد به موسیقی گوش می‌دهید و به کیفیت آن اهمیت می‌دهید، باید خرید هدفون را نیز به لیست لوازم جانبی موبایل خود بیافزایید. خبر خوب این که هواوی Nova 3e دارای جک 3.5 صوتی نیز هست.

مونوپاد برای سلفی

Huawei Nova 3e دارای یک دوربین 16 مگاپیکسلی سلفی است که امکانات بسیار خوبی را در این زمینه برای کاربران مهیا می‌کند. مونوپاد امروز به یکی از اعضای جدا نشدنی لوازم جانبی عکاسی سلفی تبدیل شده است. مونوپاد علاوه بر ایجاد راحتی بیشتر در عکاسی، به شما کمک می‌کند تا زاویه بهتر و جذاب‌تری را برای سلفی خود داشته باشید.

قاب، گلس و کاور مهمترین لوازم جانبی

معمولا خرید قاب، گلس و همچنین کاور یکی از اولین کارهایی است که ما پس از خرید گوشی انجام می‌دهیم. شاید قاب و گلس از مهمترین لوازم جانبی برای هواوی Nova 3e باشد. چه کسی دوست دارد بر روی بدنه زیبای گوشی دوست داشتنی نوا 3 ای خط بیافتد؟!

دو طرف گوشی نوا 3 ای از جنس شیشه است، در صورتی که تمایل به خرید کیف یا قاب برای آن ندارید، بهتر است دو عدد گلس برای پشت و جلو گوشی تهیه کنید.

همچنین اگر می‌خواهید نمای دوست داشتنی Nova 3e را مخفی نکنید و در عین حال از آن محافظت بیشتری به عمل بیاورید، بهتر است بجای خرید کیف، به فکر خرید کاور شفاف برای هواوی Nova 3e باشید.

خرید قاب هواوی Nova 3e جز دغدغه اصلی خریدارهای این گوشی است، مطمئنا خرید گلس برای نوای 3 ای مشکل را تا حدودی حل خواهد کرد اما محافظت آن به اندازه قاب نیست. اگر هم به فکر محافظت بیشتر هستید، باید به خرید کیف برای هواوی Nova 3e بیاندیشید.

  • mousa shamsaei
  • ۰
  • ۰

یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های میان‌رده اخیر هوآوی وای ۷ پرایم است که به لطف قیمت و امکانات مناسبی که دارد مورد استقبال بسیاری از خریداران گوشی در ایران قرار می‌گیرد. چندی پیش هوآوی از نسل دوم این گوشی پرده‌برداری کرد و هم‌اکنون در ایران با اختلاف زمانی اندک نسبت به عرضه جهانی از طریق فروشگاه اینترنتی به صورت رسمی به فروش می‌رسد. اگر شما نیز قصد خرید یک گوشی میان‌رده با قیمت مناسب و مقرون به صرفه هستید بهتر است وای ۷ پرایم ۲۰۱۸ را حین خرید مد نظر داشته باشید.

پیشرفت‌های بارز نسبت به مدل نسل قبل:

  • کاهش حاشیه اطراف صفحه‌نمایش
  • طراحی‌ زیباتر
  • دوربین اصلی دوگانه
  • اندروید ۸.۰ اوریو و رابط کاربری EMUI 8.0
  • کاهش وزن ۱۰ گرمی

وای ۷ پرایم ۲۰۱۸ همانند نسل قبل ۳۲ گیگابایت حافظه‌ داخلی، ۳ گیگابایت رم و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی دارد. پردازنده نیز بهبودی نداشته به جای اسنپ‌دراگون ۴۳۵ از اسنپ‌دراگون ۴۳۰ استفاده شده که همان عملکرد را با ۸ هسته ۱.۴ گیگاهرتزی دارد. پردازنده گرافیکی نیز مانند Y7 Prime 2017 از نوع Adreno 505 است. در مجموع می‌توان گفت وای ۷ پرایم ۲۰۱۸ نسبت به مدل قبلی از لحاظ مشخصات سخت‌افزاری دستخوش تغییر چندانی نشده و تنها کمی بهبود یافته است. 

یکی از نقات قوتی که وای ۷ پرایم در مدل جدید خود از دست داده باتری قدرتمند ۴،۰۰۰ میلی‌آمپر با دوام بسیار بالا بود که هم اکنون جای خود را به یک باتری ۳،۰۰۰ میلی‌آمپری داده است! این طور که به نظر می‌رسد هوآوی تصمیم گرفته تا ضخامت کمتر و طراحی را فدای دوام باتری بالا کند. وای ۷ پرایم ۲۰۱۸ مانند نسل قبل دارای درگاه microUSB و فاقد پشتیبانی از شارژ سریع است.

منبع: gsm

  • mousa shamsaei
  • ۰
  • ۰

تصویری از صفحه بوت یک گوشی اندرویدی سامسونگ موسوم به Galaxy A9 Star Lite روز گذشته در شبکه اجتماعی Weibo چین منتشر شد و به سرعت به صفحه اول خبرگزاری‌های آنلاین جهان راه یافت. در این تصویر شاهد یک گوشی هوشمند سامسونگ هستیم که پیش از این در هیچ گزارشی دیده نشده بود و با توجه به نمای ظاهری‌اش به نظر می‌رسد که به پنل نمایش معروف اینفینیتی Super AMOLED با نسبت تصویر 18.5:9 مجهز شده باشد. از طرف دیگر از نام Galaxy A9 Star Lite برمی‌آید یک گوشی میان رده متوسط تا پایین رده  ارزان قیمت باشد. اولین گوشی Star سامسونگ بیش از 5 سال پیش به نام Galaxy Star (GT-S5282) در حالی معرفی شد که از سیستم عامل پیش فرض اندروید نسخه 4.1.2 جلی بین بهره می‌برد.

همچنین گفته می‌شود که سامسونگ در حال حاضر گوشی Galaxy A8 Star را هم در دست توسعه دارد اما خبرهای زیادی در این باره منتشر نشده است و به درستی نمی‌دانیم برنامه سامسونگ برای عرضه انحصاری یا جهانی‌شان چگونه خواهد بود. سامسونگ سال‌هاست که برخی گوشی‌های هوشمند خود را تنها مخصوص بازار مهم و وسیع چین توسعه می‌دهد و روانه بازار می‌کند. از طرفی با توجه به ظهور برخی برندهای قوی چینی، سهم بازار سامسونگ از بازار چین کاهش یافته است و این غول تکنولوژی تلاش می‌کند با افزایش تعداد گوشی‌های منحصرا مخصوص چین، توجه کاربران این بازار مهم را بار دیگر جلب کند. Galaxy A9 Star Lite صفحه نمایش لبه تا لبه دارد و حاشیه‌های بالا و پایین پنلش هم باریک دیده می‌شوند. دوربین سلفی با یک لنز در حاشیه قسمت بالای آن طراحی شده و البته دکمه فیزیکی بیکسبی برای آن تعبیه نشده است؛ در حالی که سامسونگ این روزها بیکسبی را بیش از پیش در طراحی و توسعه گوشی‌های هوشمند خود به کار می‌برد اما به نظر می‌رسد Galaxy A9 Star Lite یکی از آن میان رده‌هایی باشد که از دکمه اختصاصی بیکسبی بهره نمی‌برد.

سامسونگ محصولات تازه خود را به صورت ماهانه معرفی می‌کند و انتظار می‌رود که Galaxy A9 Star Lite هم تا انتهای سال 2018 رسما معرفی شود. همچنین پیش بینی می‌شود که این گوشی یکی از اعضای خانواده تازه Galaxy A9 و جانشین سری Galaxy A8 که انتهای سال 2017 معرفی شد، باشد.

منبع: gsm

  • mousa shamsaei